Monday, April 6, 2009

PR Kecil


Salam ukhuwah..

Bahang pilihanraya kecil Bukit Gantang, Bukit Selambau dan Batang Ai makin terasa. semua parti, calon dan para penyokong berusaha untuk melancarkan kempen habis- habisan sebelum tamat masa berkempen pada malam ini.

Pada hari ini Tun Mahathir turun berkempen di Bukit Gantang dan Bukit Selambau bagi memenangkan calon BN. semalam dalam radio sibuk membincangkan tentang perkembangan dan trasformasi yang akan berlaku terhadap prk kali ini, adakah akan menyamai prk di Kuala Terengganu dan Permatamg Pauh atau sebaliknya. sama- sama kita nantikan keputusan dan pemilihan rakyat terhadap calon-calon yang bertanding.

Pas meramalkan calonnya di Bukit Gantang memenangi kerusi di situ sebanyak 60 peratus dengan mendapat sokongan daripada pengundi cina berjumlah 15,000. umno pula yakin dengan kedatangan tun Mahathir akan menarik lebih ramai pengundi tetapi pihak pas menafikan demikian kerana berkeyakinan pengundi Melayu yang mengundi Roslan Saharum sebelum ini akan terus menyokong calon Pas.

Ajk Umno bahagian Bukit Gantang Mohd Saadin Yusof meyatakan bahawa ramai pengundi Cina akan mengundi calon mereka pada esok hari dan Pas tidak akan mendapat apa-apa pun.

semua kan terjawab pada esok hari. kepada para pengundi buat lah pilihan yang tepat dalm menentukan siapa pemimpin kita. pilihla pemimpin yang dapat membawa kebaikan dan dapat berjuang untuk kita semua. sama-sama kita panjatkan doa agar kebenaran akan terbukti dan berpihak kepada yang benar...

- jiwa sufi minda haraki-

No comments: