Sunday, August 1, 2010

"QULIL HAQ WALAU KA NA MURRUN"

salam ukhuwah...


pepatah arab ada menyebutkan " berkatalah walaupun pahit". ini membuktikan bahawa setiap perkara yang benar adalah sukar dab perit untuk di nyatakan mahupun di buktikan, tetapi selagi mana ia tidak dapat di tegakkan kezaliman dan kebatilan akan terus bermaharajalela dalam segala hal dan aspek dalam kehidupan kita.

perkara yang benar serta keadilan haruslah di tegakkan dengan segala usaha dan kesedaran yang jitu, sepahit mana, seperit dan sedalam mana luka yang bakal kita dapat moga akan ada ganjaran dariNya. " Allah tidak akan melihat sejauh mana hasil yang akan diperoleh tetapi sejauh mana usaha kita".

pelabagai undang-undang, serta hak-hak masyarakat, agama dan kemanusiaan telah di robek oleh mereka yang tidak bertanggungjawab serta menzahirkan menzahirkan kesalahan yang nyata membelakangi kebenaran yang sepatutnya tertegak.

kukuhkan barisanmu wahai pejuang Islam, wahai jiwa-jiwa yang di beri kesedaran olehNYA. agar kebenaran akan terzahir semula oleh kebatilan. sejauh manapun kebatilan, kebenaran tetap akan terserlah....


~jiwa sufi, minda haraki~

No comments: