Sunday, October 31, 2010

wildan


SEANDAINYA

Andainya masa
Bisa ku putar kembali
Akan ku ubah segala yang terjadi
Keterlanjuran…kealpaan
Adalah kesilapan yang disengajakan

Kesenangan yang dikurniakan
Membuat aku kebingungan
Dalam memilih haluan
Jalan yang terang
Aku kerisauan…

Aku insan yang lemah
Hanya mampu berserah
Berserah segalanya kepada Yang Esa
Moga diampunkan segala dosa
Agar sejahtera selama-lamanya

Mustahil bagiku mengubah masa lalu
Kini hanya mampu insafi yang berlaku
Kenangan yang lalu pengajaran buatku
Ku serahkan diri ini kepada Yang Satu

Setiap liku kehidupan yang ku lalui
Ku panjatkan keampunan kepada Ilahi
Semoga keinsafan ini kekal abadi
Hingga akhir hayat ku ini

Aku sedar ku kan pergi
Aku redha takdir Ilahi
Moga di sana ku temui
Kebahgian sejati


LAGU/ LIRIK: QAMAR DANIEL
PENERBIT: AMIEN & WILDAN
JURUADUN : FUSSY PRODG
PENYUSUN VOKAL: AMIEN & WILDAN
MUZIK: MAZLY
HAKCIPTA: WILDAN PRODUCTION


No comments: